Pas op voor de apen

14 december 2013 - Kruger Park, Zuid-Afrika

Een kinderhand is snel gevuld, het is gelukkig niet allemaal kommer en kwel. We verblijven nu twee nachten in Andy's Camp, aan de rand van het Kruger Park. De zon begint  door te komen en we hebben een hutje met een eigen badkamer. Dat met name deze badkamer weinig privé biedt (veel ruimte tussen de stokken die de muur vormen) nemen we dan maar voor lief. Het heeft tenslotte ook wel wat om in de open lucht te douchen en te poe....

Er werd ons bij aankomst op het hart gedrukt om alles wat enigszins eetbaar is, goed in de koffer op te bergen omdat de apen hier zeer brutaal zijn. Een (belgische) collega heeft het uitgeprobeerd en liet een appel op haar tas liggen. In de tijd van een plasje, was de appel weg. Ken je nagaan wat de apen mee kunnen nemen tijdens een 'grote boodschap'!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Veronica:
    15 december 2013
    Klinkt al met al als een zware reis. Hoop dat je er nog wel wat van hebt kunnen genieten!
  2. Carla:
    15 december 2013
    Tjonge wat een reis! Inderdaad back to basic als ik het zo lees en dan nog regenachtig weer in den beginne! Ja volgens de Zuid-Afrikaners heeft de hemel zich geopend om Madiba op te nemen! Benieuwd naar het vervolg!